باقري‌ها: در پرسپوليس برخورد خوبي با من نشد


 

مس کرمان در حالي مقابل پرسپوليس قرار خواهد گرفت که نبي‌الله باقري‌ها مدافع بلندقامت مس مقابل تيم سابقش قرار خواهد گرفت.


   باقري‌ها از رويارويي با پرسپوليس حس خاصي ندارند، او گفت:«راستش را بخواهيد هيچ حسي ندارم و اين مسابقه با بازي‌هاي ديگر هيچ فرقي برايم ندارد. پرسپوليس تيم بسيار خوبي است ولي ما ميزبان هستيم و فقط به شکست اين تيم فکر مي‌کنيم.»
باقري‌ها در پاسخ به اين سوال که آيا بابت جدايي از پرسپوليس از دايي و کاشاني ناراحتي؟ تأکيد مي‌کند:«من سه سال در پرسپوليس بازي کردم و با اين تيم دو بار قهرمان شدم. بهترين دوران فوتبالم را در پرسپوليس پشت سر گذاشتم و دوست داشتم بمانم ولي شرايط مهيا نبود. من از دايي و کاشاني ناراحت نيستم و به هيچ عنوان هم به هيچ کس بي‌احترامي نمي‌کنم.»
اين مدافع ادامه مي‌دهد:«به هر حال مربي و مديرعاملي در انتخاب بازيکن اختيار تام دارد و کارنامه من هم در پرسپوليس مشخص است و خيلي از کارشناسان هميشه از عملکرد من به صورت مثبت حرف زدند. اگر چه از برخي برخوردها ناراحتم ولي فوتبال حرفه‌اي است و ديگر به گذشته فکر نمي‌کنم. من سال گذشته بخصوص در دو ماه آخر ليگ اذيت شدم و با من برخورد خوبي صورت نگرفت. به هر حال قسمت نبود در پرسپوليس بمانم و الان هم خوشحالم که در مس کرمان بازي مي‌کنم.»
باقري‌ها در پاسخ به اين سوال که اگر مقابل پرسپوليس گل بزني خوشحالي خواهي کرد؟ مي‌گويد:«براي من موفقيت مس از همه چيز مهمتر است ولي اگر موقعيت پيش بيايد به فکر گلزني هستم. من پيراهن مس را برتن مي‌کنم و اگر گل بزنم خوشحالي خواهم کرد.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 18 آبان 1389برچسب:, | 14:57 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |